England

Då har jag förflyttat mig från soliga vårvädriga Sverige till kalla blåsiga och framförallt regniga England!
Under en månadstid kommer jag bo här hos en familj och vara lite au pair. 
Kom igår så har inte hunnit göra så mycket men familjen är riktigt trevlig men jisses vad jag kommer få spatt! Haha. Mamman i huset fick nästan hicka när jag sa att jag träna två pass om dagen där hemma (här finns nämligen inget gym😭) "ojdå nu måste vi verkligen hitta något för dig att göra! Annars kommer du ju klättra på väggarna efter ett tag" haha jajo det e sant! En dag utan träning och jag gråter typ redan lite inombords! Aja får ersätta träningen med bakande och matlagning så får jag träna satan sen där hemma haha. 

Idag är killen i familjen sjuk och hemma från skolan så vi sitter och kollar på något brittiskt historieprogram! Haha ehm.. Ja, jag lär mig iaf mer engelska haha. 

PUSS PÅ ER<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0