Sjudagartolvtimmarfyrtiofemminuter

Nu e det en vecka tolv timmar och fyrtiofem minuter kvar tills jag e hemma igen! 
Eller ja i Danmark iallafall. 

Det är väl först på onsdag som min riktiga roll här i huset börjar (lagom tills det är dags att åka hem haha). Då åker mamman i huset iväg och åker skidor så då får jag ta hand om ungen. Hittills har jag inte gjort många knop i huset, mer än att laga mat och lunch, så förhoppningsvis går tiden lite fortare då när man får mer att göra. 

Är så exalterad över att få åka hem! 
Att få umgås med människor i min egen ålder! Har inte riktigt haft möjligheten till det här då jag inte kände en kotte från början. Nu känner jag bara en men hon går i skolan på dagarna och jag har fullt upp med maten på kvällarna. 
Sen att få gå långa promenader på stranden med ruff! Kunna prata med familjen på riktigt och inte i telefon där det bryts var femte minut eller låter som man sitter i en flygel (haha Viber..) Att ha friheten att kunna ta bilen när man vill var man vill. Kunna träna och få må bra igen. 

Iiih ska bli sååå kul!!

PUSS PÅ ER<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0