Body Pump och VIPR in My ❤

Oj, vilken händelsefattig men tung helg! Kan medge att jag inte gjort många knop denna helgen. Har bara ätit en massa chips och godis som jag nu ångrar🙅 så typiskt mig haha🙅 aja va iallafall på dubbelpass idag. Först VIPR som jag bara äääälskar! högintensiv träning och sen ett Body Pump pass. Trodde aldrig att jag skulle älska Body Pump så mycket som jag gör nu. Kommer ihåg när jag började med Body Pump för några år sedan, då sa jag fan vad tråkigt detta e, men Gud så fel jag hade! Nu är Body Pump nästan det roligaste passet. 
Imorgon blir det ännu ett dubbelpass med Body Pump på morgonen och sen VIPR på kvällen. Haha Kommer se ut som Hulken till sommaren om jag fortsätter såhär.. 😂

Aja nu e det dags att sova, upp tidigt för att hämta Hulken själv (farfar) innan träningen börjar. 

Natti natti❤

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0