Jag har äntligen hittat motorvägen!

Jag skulle ju egentligen inte alls göra detta... Jag skulle ju plugga, men jag va bara tvungen att ta en liten paus från pluggadet.
 
Åh vad jag inte ångrar att jag inte började läsa till dietist. De låter jättefint och utbildningen är säkert jättebra och hade säkert passat mig sjukt bra, men detta är lite bättre! Tänk att få kombinera de du absolut älskar i livet med plugg, lyx säger jag bara!
Biomedicin med inriktning fysisk träning, de kunde bara inte bli bättre.
Ungefär samma program som dietist bara att man får med träningslära på köpet.
Tentapluugandet suger men när man tänker på vad många roliga saker jag kommer lära mig som jag faktiskt kommer få ha användning av i verkliga livet och under hela livets gång, jag kan till och med få hjälpa andra med att hjälpa sig själv och med att må bra. 
Tänk vilken underbar känsla!
 
Det finns så mycket som är så svårt att förklara med ord, men jag känner verkligen att jag har hittat min motorvägväg i denna, som såg ut att vara en tät djungel som va omöjlig att finna en liten stig i.
-SICK!
 
Har hoppat träningen både igår och idag för lite halsont och massvis med tenta plugg..
-så de är väl dags att göra lite lunch och sedan bege sig tillbaka till tentapluggandet.
 
Ikväll blir de pasta, bara för att jag kan ;)
 
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0